środa, 21 grudnia 2016

50 faktów o mnie


1. Nazywam się Oliwia Przybylska.
2. Urodziłam się 24 Marca 2001 roku.
3. Mieszkam w Pile.
4. Moim marzeniem jest zostać aktorką.
5. Kocham słodycze  najbardziej czekoladę.
6. Mimo, że mam 15 lat to nadal oglądam bajki Disneya.
7. Moją pasją jest taniec na rolkach natomiast za niedługo przerzucę się na wrotki.
8. Lubię podróżować. Chciałabym pojechać do Tokio, Korei, Francji, Portugalii, Grecji i do wielu innych miejsc.
9. Jestem wrażliwą osobą ale nawet kiedy jestem bliska płaczu to i tak się uśmiecham.
10. Nie lubię rysować i sprzątać. Nawet jeśli posprzątam w swoim pokoju to za kilka minut znowu panuje tam bałagan.
11. Uwielbiam śpiewać. (jeśli chcesz usłyszeć jak śpiewam to zajrzyj do filmiku na dole)
12. Mam dwie świnki morskie Mieszka i Stefana.
13. Moim ulubionym kolorem jest miętowy i pastelowy róż.
14. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest biologia i geografia.
15. Lubię pomagać.
16. Kocham poznawać nowych ludzie ale niestety nie mam skłonności do zapamiętywania imion.
17. Mam dwóch młodszych braci Krzysia i Tomka.
18. Często ubieram się kolorowo.
19. Jestem strasznym śpiochem. Potrafię przez cały czas leżeć w łóżku i nic nie robić.
20. Lubię się uśmiechać i lubię jak inni ludzie też się uśmiechają.
21. Często ruszam rękami jak coś mówię. 
22. Jestem spontaniczną osobą.
23. Od momentu kiedy nagrywam na YT można powiedzieć, że się od niego uzależniłam. 
24. Większość swoich pieniędzy wydaje na kosmetyki albo na jedzenie.
25. Można powiedzieć, ze jestem kotem domowym. Nie lubię wychodzić na dwór.
26. Lubię pikantne jedzenie, Chciałabym pojechać do Meksyku i spróbować wszystkie pikantne potrawy. 
27. W szkole uczę się języka angielskiego i francuskiego.
28. Moimi ulubionymi owocami jest melon, arbuz, kiwi i cytryna.
29. Lubię piec ciasta i babeczki. Co roku jadę z moją babcią na jej zakład bo jest cukiernikiem i lepimy razem pierogi lub ozdabiamy pierniczki.
30. Lubię wracać do przeszłości i oglądać stare zdjęcia i wspominać chwile zamieszczone na fotografii. 
31. Boję się ciemności, pająków, glonów i głębokości a w dzieciństwie bałam się liści.
32. Nie lubię jak ktoś grzebie w moich rzeczach.
33. Moją ulubioną porą roku jest lato.
34. Śpię w wełnianych skarpetach.
35. Moje ulubione media społecznościowe to Snapchat, Instagram, Facebook i YouTube.
36. Jak widzę krew to kręci mi się w głowie i mdleje.
37. Kocham spędzać czas z moimi przyjaciółmi i z moją rodziną.
38.Moją ulubioną liczbą jest 2 i 24.
39. Mój znak zodiaku to baran.
40. Uwielbiam chodzić na zakupy. Pewnie jak każda dziewczyna.
41. Moją ulubioną zupą jest rosół a potrawą pierogi ruskie.
42. Jak już coś sobie postanowię to do tego dążę.
43. Dużo czasu spędzam przed komputerem.
44. Jestem w klasie sportowej, a moją ulubioną dziedziną sportu jest siatkówka.
45. Wszystko muszę mieć perfekcyjnie przygotowane. 
46. Dużo czytam.
47. Nagrywam na YouTubie.
48. Często coś zmieniam np wystrój swojego pokoju.
49. Moją obecną ulubioną grą na telefon jest Hay Day.
50. Kocham świeczki. Znajdują się w każdym kącie mojego pokoju.

Jeśli nie chce Ci się tego czytać to zapraszam do obejrzenia filmu: 



Jeśli spodobał Ci się mój post to zachęcam do obserwowania mojego bloga aby być na bieżąco. 



2 komentarze :

  1. Uwielbiam czytać takie posty można się dużo dowiedzieć o blogerce :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac, że ciekawa z ciebie osoba! Świetnie!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka